.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار استاندار مازندران با رييس مجلس شوراي اسلامي
شمال نیوز: استاندار مازندران به همراه احساني، معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار و يوسف نژاد، معاون امور حقوقي و مجلس وزارت اقتصاد و دارايي با حضور در دفتر علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي، با وي ديدار و گفتگو نمودند.
ديدار استاندار مازندران با رييس مجلس شوراي اسلامي

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري، دكتر لاريجاني در اين ديدار ضمن تاكيد بر رفع مشكلات مازندران، بيان نمود: براي توسعه فعاليت هاي توليدي، اقتصادي و زيربنايي در مازندران بايد از ظرفيت بخش خصوصي بيشتر استفاده شود.


وي با اشاره به اينكه استان مازندران نيازها و كمبودهايي دارد كه در گذشته مي بايست بيشتر به آنها توجه مي شد، افزود: در تخصيص بودجه به طرح ها و پروژه هاي مازندران، دريغ نخواهم كرد.

رييس مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنانش با تاكيد بر اهميت حفظ و حراست از منابع طبيعي و اراضي ارزشمند مازندران، خاطرنشان كرد: در راستاي برخورد جدي با تصرف غيرقانوني اراضي ملي و تغيير كاربري اراضي زراعي و باغي، مجلس آمادگي لازم را براي تصويب قوانين و وضع جرايم سنگين دارد.

لاريجاني رويكرد دولت تدبير و اميد را براي رفع مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم ارزشمند دانست و گفت: اميدواريم به زودي مردم شاهد نتيجه تلاش دولت و رفع مشكلات باشند.

هم چنين ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران نيز در اين ديدار گزارشي از وضعيت استان و روند اقدامات اجرايي براي توسعه استان در محورهاي اساسي حوزه منابع آب، كشاورزي، صنعت، بهداشت و درمان، ساماندهي سواحل و آبخيزداري در مدت فعاليت خود ارائه كرد.
وي مازندران را سرشار از ظرفيت هاي ارزشمند و بالقوه دانست و گفت: براي استفاده بهينه از اين ظرفيت ها و تعالي مازندران نيازمند همراهي و هم دلي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي مي باشيم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آبان 1392
فقط یوسف نژاد ناجی مازندران انشاالله انتخاب نمایندگان به صورت استانی شود تا محبوبیت یوسف نژاد نمایان شود انشاالله
علی 29 آبان 1392
اتفاقاآقای دکترفلاح الحمدالله تااینجابسیارخردمندانه عمل کردندوکمرهمت به توسعه استان بستند,یوسف نژاد,نریمان,محسنی بندپی,هاشم پورو...همه عزیزمردم مازندرانند.
صادقی 29 آبان 1392
به ربیع بگید از لاریجانی بخواد جلوی یکه تازی نماینده ها رو بگیره اینا دیگه تا دبیرخانه های شورا و بخشداری و فرمانداری دارن آدم میکارن و لابی میکنن البته .... از این کارا نمیکنن و به فکر منافع شهرستانی اند من از نزدیک میشناسمشون اما امان از ... که نهایت انحصارطلبی رو داره و تو استانداری دور میکنه و لابی میکنه..آخه دکتر اینهمه....
نا شناس 30 آبان 1392
افتخار مازندران دکتر یوسف نژاد هست. مردی برای تمام دوره ها. الآنم دفتر کارش پر از مازندرانیها و شهرهای دیگه کشور هست. من خودم هفته پیش به چشم دیدم که سرش چقد شلوغه. خدا قوت دکتر. علی از ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.286 seconds.